Proszek do czyszczenia zębów

Przez to jestem w stanie zrezygnować całkowicie z pasty do zębów ;)

Lepiej wybiela zęby niż nie jedna pasta wybielająca
Ma miętowy lekko ostry smak
Jest bardzo wydajny
Cena ok. 19 zł

Ja stosuje ten proszek najczęściej  w połączeniu z pastą do zębów. Na szczoteczkę nakładam pastę a potem  zanurzam szczoteczkę z pastą w tym proszku i szczotkuję :)

Od pół roku używam elektrycznej, sonicznej szczoteczki do mycia zębów Sanitas, którą zakupiłam w Lidlu w cenie ok 80 zł i jestem bardzo zadowolona, nawet nie spodziewałam się jak duże różnice są miedzy szczoteczkami elektrycznymi a sonicznymi. Jeśli będziecie miały okazje zakupić taką szczoteczkę naprawdę polecam!

Proszek do czyszczenia zębów

Proszek do czyszczenia zębów


Proszek do czyszczenia zębów
Proszek do czyszczenia zębów
Proszek do czyszczenia zębów






1 komentarz:

  1. Cena nie najgorsza, chetnie przetestuje. Co do zdrowia zębów to też dobry dentysta https://dentistica.pl super się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń