Tusze, cienie, kredki, eyelinery w Rossmannie w promocji - 49 %

W dniach od 28.04 do 04.05.2014 tusze, cienie, kredki i eyelinery można było nabyć w Rossmannie z - 49 % rabacie. 


Ja zakupiłam 2 tusze do rzęs: 

1. MaxFactor 2000 Calorie - nowość w mojej kosmetyczce. Cena bez promocji ok.30 zł.
2. Lovely Curling Pump Up  Mascara - mój ulubieniec, mam długie, gęste rzęsy i ten tusz świetnie je podkreśla. Cena bez promocji ok. 10 zł.


Do koszyka dorzuciłam także 2 cienie marki Miss Sporty:

1. Cień o nr: 111 Tender- kolor delikatny róż, z drobinkami nadającymi połysk co daje wrażenie pięknej tafli. 
2. Cień o nr: 110 Sense - kolor bardzo naturalny, lekko złotawy, pięknie zlewa się z kolorem skóry.

 Oba cienie są lekko rozświetlające. Cena bez promocji ok. 10 zł. Idealnie sprawdzą się do codziennego makijażu.

No i moja miłość odkąd pamiętam, kredka Miss Sporty Kohl Kajal Eye Pencil, bardzo głęboki czarny kolor, miękka, cudownie się rozprowadza. Cena bez promocji ok. 10 zł.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz