Ingrid Cosmetics Maxi Shine Top Coat

Jakiś czas temu, będąc w Tesco na zakupach trafiłam na kosmetyki marki Ingrid. Marka ta była mi nieznana, ale z ciekawości chwyciłam po Maxi Shine Top Coat i muszę powiedzieć, że to jest największe moje odkrycie ostatnich miesięcy. Jest to niesamowity a wręcz dla mnie magiczny produkt!

Dlaczego mnie zachwycił? A dlatego, iż ja będąc osobą która maluje paznokcie najpierw odżywką a potem dwoma warstwami lakieru zawsze irytowałam się tym ile czasu trwa wysychanie paznokci.
Nawet nie jestem w stanie zliczyć sytuacji kiedy myśląc, że lakier już wysechł zabierałam się za codzienne czynności, po czym okazywało się, że moje paznokcie są znowu do malowania, gdyż lakier jednak nie wysechł tak jak myślałam i albo gdzieś "zadarłam' paznokciami, albo coś się odciskało na lakierze ehhhhh ...

Używałam wielu Top Coat'ów ale muszę powiedzieć, że ten Maxi Shine Top Coat jest naprawdę niesamowity!

* Paznokcie schną w oka mgnieniu
* Lakier tak szybko nie odpryskuje
* Paznokcie mają ładny delikatny połysk
* Wydajność rewelacyjna
* Nie traci na jakości, mam go już 4 miesiąc i konsystencja się nie zmieniła, jest taka sama jak po otwarciu
* Pędzelek przyzwoity
* Cena to ok 5 zł

Jedynym minusem jest naklejka, która lekko się zatarła, ale poza tym ten produkt to mój IDEAŁ!!!

Ingrid Cosmetics Maxi Shine Top Coat


Ingrid Cosmetics Maxi Shine Top Coat

1 komentarz: