Wzmocnij paznokcie!

Bardzo często by wzmocnić paznokcie wybieramy odżywki do paznokci. W drogerii kosmetycznej możemy znaleźć odżywki na każdy problem od wzmacniających, regenerujących,wygładzających po odżywki do łamliwych i kruchych paznokci.  Czasami jednak okazuje się, że odżywka w ogóle nam nie pomaga!
U mnie okres zimowy wiąże się z osłabieniem organizmu w tym także paznokci, są wtedy bardzo łamliwe i nie jestem w stanie utrzymać ich w ładnym kształcie.

Dokładnie rok temu dostałam w prezencie  Calcium z witaminą D3 a, że nie jestem fanką suplementów diety to z dużą dawką obojętności i sceptycyzmu zaczęłam przyjmować codziennie po 1 tabletce dziennie i to tylko dlatego aby nie rzucić w kat tych tabletek i zapomnieć o nich, bo znając siebie wiem, że pewnie odnalazłabym je gdy data przydatności do spożycia minie :)

Jakie było moje zdziwienie gdy po 3 dniach od przyjmowania Calcium moje paznokcie przestały się łamać!! Gdzie przez miesiąc wstecz łamały się codziennie!!!.
Dosłownie codziennie sięgałam po pilniczek!

A od chwili gdy zaczęłam przyjmować Calcium paznokcie bardzo się wzmocniły, przestały się łamać i długo byłam w stanie utrzymać ich ładny kształt.

Niekiedy nie zdajemy sobie sprawy, że brakuje nam witamin czy minerałów w organizmie, szczególnie w okresie jesienno- zimowy, wtedy czasami dobrze jest sięgnąć po suplementy diety.

Teraz przyjmuję Vitrum Calcium 1250  + witamina D3, cena w zależności od apteki. Ja zapłaciłam 34,49 zł za 60 tabletek.

Więc jeśli komuś z Was odżywki do paznokci nie pomagają to może brakuje wam witamin i minerałów w organizmie :)
Vitrum Calcium 1250  + witamina D3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz