P2 Beauty Rebel

Bardzo fajny produkt!!!

Chwyciłam po niego z ciekawości, gdyż opakowanie rzuciło mi się od razu w oczy. Plastikowe dobrej jakości pudełeczko w którym znajdziemy cień do powiek oraz rozświetlacz. A ponieważ ja bardzo lubię combo opakowania od razu to cudo znalazło się w moim koszyku.

Kolor jaki wybrałam to 030 freshly peach

Cień jest bardzo satynowy, delikatnie rozświetlający, idealny do codziennego makijażu. Bardzo fajnie się z nim pracuje, ślicznie się rozciera i nie osypuje się. Trwałość jest rewelacyjna.

Rozświetlacz to dopiero cudeńko! Pozostawia na skórze taflę mieniącą się przepięknie. Niewielka ilość wystarczy by nadać skórze piękny i zdrowy wygląd. Efekt naprawdę robi wrażenie. Trzeba jednak uważać z ilością, gdyż można z nim przesadzić bardzo łatwo. Zastyga na skórze i utrzymuje się cały dzień.
Zachwycił mnie ten produkt! Przyjemnie się go używa i z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu :)




P2 Beauty Rebel



P2 Beauty Rebel

P2 Beauty Rebel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz